22.7.2021 Posolstvo Ježiša Krista (Luz de Maria)

19.09.2021

Moji milovaní lidé:

Žehnám vám v této době zmatku.

Moji lidé, nepouštějte se do sporů se svými bratry, musíte duchovně růst a uvědomit

si naléhavost změny života, abyste proměnili své smysly a přivedli je ke Mně.

Moji lidé musí opustit konformismus, v němž se nachází většina mých dětí. Toto

je rozhodující okamžik a moji lidé musí překonat pasivitu. Nestačí, aby Mi věnovali prostor během dne, musí vstoupit do mého díla a činnosti a zůstávat v Duchu a Pravdě [Jan 4, 23].

Když ke Mně mé děti neustále volají, když volají k mému Duchu Svatému, když se Mi

odevzdávají, když ve Mne věří, jsou na cestě, na kterou je volám.

V této klíčové době pro mé děti musí být změna, o kterou jsem žádal, provedena

okamžitě...

V tuto chvíli to požaduji.

"Znám tvé skutky: nejsi ani studený, ani horký. Kéž bys byl studený nebo horký!

Ale protože jsi vlažný a ne studený nebo horký, vyvrhnu tě ze svých úst"

[Zj,15-16].Můj milovaný lide, co bylo očekáváno, je na dosah. Slyším své děti říkat: "Čekám už tak dlouho a nic se neděje." Události vám nedají čas přemýšlet o tom, co ještě může přijít.

Moje církev bude dále zkoušena, nečekaná změna ve Vatikánu vyvede můj lid z míry.

Hladomor pocítí všechny země, živly povstaly proti člověku, nedají mu oddechnout, nedají se zastavit.

Nemarněte dar života, udržujte se ve stavu duchovní bdělosti [1Tes 5, 6]:

Kdo má silný charakter, ať se ovládá, jinak bude podroben mou mocí...

Kdo svěřuje svůj život bohu peněz, ať se změní, uvidí, jak ekonomika se zhroutí...

Kdo sejde z cesty, kterou jsem mu vytyčil, ať se vrátí, než tma zhoustne a on se už nebude moci vrátit...

Duchovní smrt přichází ze severu na jih a z východu na západ a hledá kořist, která se nechce proměnit. Mějte na paměti, že ve Velkém božském díle nejste nepostradatelní. Miluji vás a vylévám vám své milosrdenství, ale tuto mou Lásku Mi musí můj lid oplatit.

Buďte pozorní k pravému učení mé církve, dodržujte Boží Zákon, buďte bdělí a pozorní a zachovávejte svátosti.

Především vás vyzývám, abyste byli mou Láskou, aby krutost byla zmírněna mou

Láskou:

Vyprahlá země v srdcích mých dětí se promění v zemi oplývající mlékem a medem...

Myšlenky a mysli neprostupné vůči mému Zákonu a mým svátostem byly změkčeny natolik, že se staly hlínou v mých rukou...

Moji lidé, utrpení lidstva je silnější pro všechny, nemoc pokračuje, a pak se kůže stane

hnízdem další nemoci.

Pokračujete ve své pouti.

Nyní uvidíte, jak se síla živlů vzbouří proti hříšnému lidstvu!

Modlete se a jednejte, aby vaši bratři pochopili, že změna je naléhavá.

Modlete se, aby všichni byli osvíceni a aby jejich oči neustále viděly, jak Mě svým jednáním a skutky urážejí.

Vyzývám vás k zamyšlení, budete svědky mých varování: kde bylo teplo, nyní padá sníh, a kde byl sníh, je dusivé horko.

Přichází varování, nebuďte z těch, kdo zůstávají duchovně slepí.

Při každé příležitosti noste svátostiny.

Já, váš Ježíš, vás miluji věčnou Láskou.

Každému z vás žehnám.

Váš Ježíš 

Všetky práva vyhradené 2018
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky