29.2.2020 Aktuálne posolstvo Panny Márie o pandémii a liečivách

13.03.2020

Deti, neprepadávajte panike tvárou v tvár pandemiám.

Buďte poslušné a pripravte si, čo som vám dala, aby ste s nimi bojovali (*).

(*) Panna Mária myslí na liečivá, ktoré dala už dávnejšie:
Špeciál o chorobách a liečivách

Nedovoľte, aby ste boli oklamaní a manipulovaní.

Ľudia vám nebudú hovoriť pravdu - já áno.

Nezabudnite, že môj Syn je Cesta k večnému životu [Jan 14, 6].

Nezabudnite, že som tu, že som vaša Matka.

Žite v Božej láske, ktorá je bez hraníc.

Žehnám vás mojou láskou.

Matka Maria".

Celé posolstvo: 29.2.2020 Luz de Mária - Panna Mária


Všetky práva vyhradené 2018
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky