Karol Wojtyla ju opravil: "Volá sa František."

16.03.2022

Ivana si spomenula aj vtipný detail rozhovoru. Nevedela si spomenúť na meno súčasného pápeža (v roku 2013 čerstvo zvoleného). Povedala, že nový pápež sa volá Alexander, ale Karol Wojtyla ju opravil. "Volá sa František."

https://doverujem-a-verim.blogspot.com/2022/02/porodila-v-kome-dnes-objima-svoju-dceru.html

Porodila v kóme: dnes objíma svoju dcéru vďaka zázraku Karola Wojtylu


Rebecca Maria sa narodila v 32. týždni tehotenstva 16. marca 2013 v Catanii (na ostrove Sicília). Znie to ako obyčajná správa - jeden z mnohých predčasných pôrodov, ktoré sú úspešné vďaka pokroku vedy a tvrdej práci lekárov a sestier.


Pani Ivana Greco, vtedy 33-ročná matka dcérky Giuditty, veľmi dobre znášala aj druhé tehotenstvo. 16. marca ju však manžel Paolo odviezol na pohotovosť. Ivana sa ocitla v kóme a bola jej diagnostikovaná aneuryzma.


Pred lekármi sa naskytol dvojaký problém - zachrániť Ivanu a pomôcť Rebecce Márii prísť čo najskôr na svet. Primár, profesor Piontaudi, v Garibaldiho nemocnici v Catanii sa po dvoch dňoch rozhodol urobiť cisársky rez. Malá Rebecca Mária sa narodila naozaj maličká, vážila iba 1300 gramov, aj preto bola hneď prevezená na oddelenie neonatológie.


Matka Ivana však bola stále v ohrození života. Svoj neuveriteľný príbeh rozpráva takto: Keď som sa ocitla v kóme, bolo to ako zlý sen. Nevedela som, kde sa nachádzam, že som vôbec v nemocničnej izbe, ale všade, kam som sa otočila, sa bezcieľne potulovali mŕtvi. Potom som z diaľky uvidela pápeža Wojtylu. Sedel na mojej posteli a volal na mňa.
Pristúpila som k nemu a prosila ho, aby ma nenechal zomrieť. On sa usmial úsmevom, ktorý preslávil celý svet a upokojoval ma, aby som sa nebála. "Neboj sa. Otvor dvere dokorán Kristovi!" Prestala sa báť. Pápežova láska jej bola veľkou podporou.


Tento "sen" pokračoval rozhovorom medzi Ivanou a pápežom Jánom Pavlom II., v ktorom sa jej Svätý Otec, ktorý nebol oblečený v bielom rúchu, opýtal, či ho spoznala.
"Áno," Ivana odpovedala.


"Teraz už nie som pápež, iba Karol Wojtyla," povedal jej.
Ivana si spomenula aj vtipný detail rozhovoru. Nevedela si spomenúť na meno súčasného pápeža (v roku 2013 čerstvo zvoleného). Povedala, že nový pápež sa volá Alexander, ale Karol Wojtyla ju opravil. "Volá sa František."


Ivana pokračuje vo svojom príbehu: Sedel na mojej posteli a povedal: "Poď, sadni si vedľa mňa." Potom ma objal a nechal ma položiť si hlavu na jeho rameno. Od tej chvíle sme sa začali modliť. Celé dni sme sa modlili; prosili sme o príhovor Panny Márie a cítila som jeho ruku na svojom čele.


V jednom momente mi povedal: "Už idem preč, ale musíš zostať pokojná!" Nemohla som dýchať, no zrazu som zacítila dych lásky, ktorý mi z nosa naplnil pľúca, a vtedy som pochopila, že to bol Ježišov dych lásky!"


V tom momente, 29. marca, sa Ivana prebrala z kómy a s hrôzou si uvedomila, že jej lono je prázdne. "Bol to najhorší zážitok v mojom živote!" zdôverila sa pre časopis Miracoli.
Primár, ktorý bol pri nej, ju však hneď upokojil a ukázal jej fotografie maličkej Rebeccy v inkubátore, ktoré nafotil jej manžel Paolo.
Ivane pri pohľade na tieto zábery zaplesalo srdce vďačnosťou a cítila, že zažila niečo nadprirodzené. "Pochopila som, že som prijala Ježišov božský dych. Bol to On, kto ma prinútil zobudiť sa. Potom lekári pokračovali v Božom diele."


Božie dielo sa neskončilo tým, že sa Rebecca Mária narodila v poriadku, ale pokračovalo tým, že Ivanin mozog nebol absolútne poškodený. Dnes sa Ivana stará o svoje dve dcérky, ktoré stále zveruje pod ochranu Karola Wojtylu. A stále hovorí: "Existovalo ľudské a božské, čo spolu tvorí zázrak."

Všetky práva vyhradené 2018
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky