Prečo pp.František nenavštívil hrob falošného proroka Mohameda, ale sultána Mohameda V. ?!
Najprv treba rozlišovať medzi týmito osobami, že v prípade Mohameda Abú al-Kásim nešlo o kráľovského, či štátneho úradníka-funkcionára, ale iba o zakladateľa náboženstva a samozvaného veliteľa vojsk, ktoré vytvoril vlastným pričinením.
Kdežto v prípade Mohameda V. išlo už o kráľovského, čiže dosadeného funkcionára podľa rodu, čo si človek sám nevolí, ale len príjma a častokrát nechtiac. Okrem toho Mohamed V. bol len jedným z mnohých kráľov z moslimských štátov, pretože bol kráľom len štátu: Maroko a to v rokoch 1927-1961. Pápež František navštívil hrob posledných vládcov Maroka a to Hasana II. a jeho predchodcu otca Mohameda V.
Pápež zároveň ako vládca štátu Vatikán pri návšteve štátu Maroko sa stretol so súčasným vládcom Maroka a to Mohamedom VI. Pritom navštívil hrobky spomínaných predošlých vládcov, ale zaujímavé je, že keď pp.František bol na návšteve v Saudskej Arábii, kde je pochovaný zakladateľ moslimského náboženstva, čiže Mohamed Abú al-Kásim, tak jeho hrobku nenavštívil. www.vaticannews.va/.../apostolska-cest...
"ak by niekto išiel... modliť sa pri hrobke Mohameda, bol by braný ako odpadlík."
Tu si treba položiť otázku: "Prečo sv.Tomáš hovorí o Mohamedovi Abú al-Kásim, keď v jeho dobe už žil iný sultán-kráľ?" Niekto by povedal, že odvolaním sa na prvého zakladatela odsudzuje všetkých ostatných ... avšak to sú len domnienky. Skôr chcel poukázať na fakt, že Mohamed Abú al-Kásim bol falošný prorok a kto úctou k jeho hrobu by prejavil náklonnosť, urobil by tak ako ten, kto uznáva jeho náuku. Veď odpadlíkom sa stáva heretik, ktorý vyznáva herézu, čiže bludné učenie v tomto prípade Mohameda Abú al-Kásima. Naproti tomu pp.František nikdy nevyznával učenie Mohameda Abú al-Kásima a ak citoval z jeho učenia (z Koránu), tak nie preto, žeby uznával toto učenie ale ako ukážku toho, čoho sa mohamedoví stúpenci nedržia ako to urobil apoštol Pavol, keď povedal:
"Lebo v ňom žijeme, hýbeme sa a sme, ako to aj niektorí z vašich básnikov povedali: "Veď aj jeho pokolenie sme." Sk 17,28
Napokon, pápež podobne ako jeho predchodca sv.Ján Pavol II. neprišiel len kvôli stretnutiu s Mohamedom VI., či jeho predchodcami, ako na zdvorilostnú návštevu, ale aby poukázal na výroky samotného Mohameda VI. o úcte k migrantom, aby boli prijatí v Maroku a nemuseli tak migrovať do Europy. Taktiež, aby iným náboženstvám ako je aj kresťanstvo mohlo slobodne vyznávať svoju vieru v Maroku. Ďalšou Výzvou a zároveň dohodou bolo, aby neútočili na Jeruzalem v prípade vojny, ale chránili ho ako posvätné miesto našich predkov.
www.cirkev.cz/.../190331papez-v-m...
Kvôli týmto dôvodom treba rozlišovať a nešíriť dezinformácie proti pápežovi Františkovi ako sa údajne stal odpadlíkom, ale skôr sa pozerať objektívne na jeho skutky a zámery, s akými uskutočnil cestu do Maroka.