Prečo pp.František nenavštívil hrob falošného proroka Mohameda, ale sultána Mohameda V. ?!

01.10.2019


Najprv treba rozlišovať medzi týmito osobami, že v prípade Mohameda Abú al-Kásim nešlo o kráľovského, či štátneho úradníka-funkcionára, ale iba o zakladateľa náboženstva a samozvaného veliteľa vojsk, ktoré vytvoril vlastným pričinením.


Kdežto v prípade Mohameda V. išlo už o kráľovského, čiže dosadeného funkcionára podľa rodu, čo si človek sám nevolí, ale len príjma a častokrát nechtiac. Okrem toho Mohamed V. bol len jedným z mnohých kráľov z moslimských štátov, pretože bol kráľom len štátu: Maroko a to v rokoch 1927-1961. Pápež František navštívil hrob posledných vládcov Maroka a to Hasana II. a jeho predchodcu otca Mohameda V.


Pápež zároveň ako vládca štátu Vatikán pri návšteve štátu Maroko sa stretol so súčasným vládcom Maroka a to Mohamedom VI. Pritom navštívil hrobky spomínaných predošlých vládcov, ale zaujímavé je, že keď pp.František bol na návšteve v Saudskej Arábii, kde je pochovaný zakladateľ moslimského náboženstva, čiže Mohamed Abú al-Kásim, tak jeho hrobku nenavštívil. www.vaticannews.va/.../apostolska-cest...

sv.Tomáš Aqinský napísal v knihe: Summa Theologica, Pt. II-II, Q. 12, A. 1, Obj. 2: o 

"ak by niekto išiel... modliť sa pri hrobke Mohameda, bol by braný ako odpadlík."


Tu si treba položiť otázku: "Prečo sv.Tomáš hovorí o Mohamedovi Abú al-Kásim, keď v jeho dobe už žil iný sultán-kráľ?" Niekto by povedal, že odvolaním sa na prvého zakladatela odsudzuje všetkých ostatných ... avšak to sú len domnienky. Skôr chcel poukázať na fakt, že Mohamed Abú al-Kásim bol falošný prorok a kto úctou k jeho hrobu by prejavil náklonnosť, urobil by tak ako ten, kto uznáva jeho náuku. Veď odpadlíkom sa stáva heretik, ktorý vyznáva herézu, čiže bludné učenie v tomto prípade Mohameda Abú al-Kásima. Naproti tomu pp.František nikdy nevyznával učenie Mohameda Abú al-Kásima a ak citoval z jeho učenia (z Koránu), tak nie preto, žeby uznával toto učenie ale ako ukážku toho, čoho sa mohamedoví stúpenci nedržia ako to urobil apoštol Pavol, keď povedal: 

"Lebo v ňom žijeme, hýbeme sa a sme, ako to aj niektorí z vašich básnikov povedali: "Veď aj jeho pokolenie sme." Sk 17,28


Napokon, pápež podobne ako jeho predchodca sv.Ján Pavol II. neprišiel len kvôli stretnutiu s Mohamedom VI., či jeho predchodcami, ako na zdvorilostnú návštevu, ale aby poukázal na výroky samotného Mohameda VI. o úcte k migrantom, aby boli prijatí v Maroku a nemuseli tak migrovať do Europy. Taktiež, aby iným náboženstvám ako je aj kresťanstvo mohlo slobodne vyznávať svoju vieru v Maroku. Ďalšou Výzvou a zároveň dohodou bolo, aby neútočili na Jeruzalem v prípade vojny, ale chránili ho ako posvätné miesto našich predkov.
www.cirkev.cz/.../190331papez-v-m...


Kvôli týmto dôvodom treba rozlišovať a nešíriť dezinformácie proti pápežovi Františkovi ako sa údajne stal odpadlíkom, ale skôr sa pozerať objektívne na jeho skutky a zámery, s akými uskutočnil cestu do Maroka.

Všetky práva vyhradené 2018
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky