26.12.2022 Vodca kňazov za život Frank Pavone: „Sprevádzaj ma“

28.12.2022


Father Pavone Counseled to Seek Another Diocese: Amarillo Vicar for Clergy Urged Father Pavone to Get Away from "Bishop Zurek's Reach."

Aktuálne zmeny v prípade o.Frank Pavone najdete na jeho web.stranke: Fr. Frank Pavone: Latest Developments

Pro-life líder Frank Pavone, riaditeľ Priests for Life, dnes vydal toto vyhlásenie:

"Povedať, že vyjadrenia totálnej podpory z celého sveta pre mňa a moju prácu boli 'nad vrcholom' s nadšeným povzbudením, by bolo podhodnotením. Ďakujem za to.

"Som otvorená kniha. Zverejňujem videá, ktoré zhŕňajú, čo robím každý deň od rána do večera . A história môjho vzťahu s hierarchiou je verejná záležitosť s podrobnou dokumentáciou .

...a ako som povedal minule v špeciálnom videoposolstve , som a vždy budem synom Cirkvi podľa jej pokynov.

"Môj pomocný tím a ja sledujeme cenu, spoločne napredujeme v našej práci zachraňovať životy, hojiť rany z potratov , pomáhať tým, ktorí podstúpili potrat, podeliť sa o svoje príbehy , obhajovať pro-life zákony, organizovať zhromaždenia. , organizovanie modlitebných kampaní , voľba pro-life kandidátov , spolupráca so Svätou stolicou na medzinárodnej scéne , príprava na vedenie rôznych podujatí v spojení s Pochodom za život a Chodiť za život (vrátane vedenia Národnej modlitebnej služby ), príprava priniesť národné pro-life lídri spolu vo februári na ďalšom samite o národnej stratégii, náš plán opatrení pre jednotlivé štáty na rok 2023, a oveľa viac.

"Keď budeme pokračovať v misii v plnej sile, budem tiež pokračovať v odpovedaní na otázky ľudí o tom, čo Vatikán urobil. Pravidelne budem viesť živé stretnutia otázok a odpovedí o tejto situácii a samozrejme budem pokračovať v našom vzdelávacom a pastoračnom programe o potratoch a pro-life hnutí.

"Všetko to robíme v pozitívnom duchu a žiadame všetkých, aby sa k nám v tomto duchu tiež pridali. Mám na mysli najmä povzbudenie pápeža Františka k "sprevádzaniu" - inými slovami, poďte vedľa seba, s otvorenou mysľou, počúvajúcim uchom, srdcom naplneným dobrou vôľou.

"Niektorí písali články, v ktorých predstierali, že vedia, čo sa stalo, a dokonca sa tvárili, že čítajú moju myseľ, srdce a motívy, akoby to oni, a nie ja, prežívali každý deň posledných 21 rokov. Boh im žehnaj, ale robia zo seba len hlupákov.

"Tieto slová pápeža Františka vyjadrujú ducha, v ktorom pozývam ľudí, aby sa priblížili ku mne a mojej práci:

"Pozvanie "poď a uvidíš", ktoré bolo súčasťou tých prvých dojímavých stretnutí Ježiša s učeníkmi, je tiež metódou pre všetku autentickú ľudskú komunikáciu. Aby sme mohli povedať pravdu o živote, ktorý sa stáva históriou, je potrebné prekonať samoľúby postoj, že určité veci "už vieme". Namiesto toho ich musíme ísť vidieť na vlastné oči, tráviť čas s ľuďmi, počúvať ich príbehy a konfrontovať sa s realitou, ktorá nás vždy nejakým spôsobom prekvapí" ( 23. januára 2021, Posolstvo k Svetovému dňu komunikácie 2021 ).

"Tento krok urobil pápež František. Nasledujme jeho pokyny, ako na to reagovať."

Aktualizácie nájdete na stránke www.FrFrankPavone.com . 

Informácie o našej službe nájdete na www.EndAbortion.us

Všetky práva vyhradené 2018
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky